1 Ekim 2008 Çarşamba

Bayram Gezmesi

Bayramda Duru ve annesini görmeye gittik.Onlar evden kaçmışlardı :) ama biz onları Tuzla'da yakaladık. Tuzla'ya bayıldım parkta böyle bir su şenliği de var!
İşte annesinin kucağında dünya güzeli Duru...
Bu yakışıklı bey de keyfine düşkün Berk bey arabasız gezmem
dedi.Duru'nun arabasına el koydu.Sonra Gebze 'ye gittik orada anne ve babalar o kadar çok resim çektiler ki;ben unutmuşum.Duru ve Berk nasılsa bloglarına koyarlar bende oradan alırım :)Bugün vakit çok çabuk ve güzel geçti.Çocuklar da bol güneş almış oldular.Becerikli arkadaşım çok güzel turşular yapmış bana da közlenmiş kırmızı biber verdi tadına baktım çok güzel olmuş ellerine sağlık! canım arkadaşım....

3 yorum:

Mon Petit Chou dedi ki...

aslında bir de sahile inebilseydik çok güzel olurdu, artık yolu öğrendiniz sık sık bekleriz. daha çok turşu var...

sibelinpenceresi dedi ki...

İnşallah bende çok isterim..
Evde kırmızı biberden seri üretim
yapabilirsin harika olmuş başmüşterin ben olurum :)

Mon Petit Chou dedi ki...

yarın pazara gideceğim kaç kilo olsun.?